Αυτή η συνταγή είναι ιδανική για όσους διστάζουν να δοκιμάσουν τα πράσινα smoothies. Όπως στην περίπτωση μου, είμαι σίγουρη πως όταν την δοκιμάσετε θα θέλετε λίγο ακόμη, και θα αλλάξετε εντελώς γνώμη για τα πράσινα smoothies. Συνήθως επιλέγω αυτό το smoothie για να ξεκινήσω την ημέρα μου. Μου δίνει την ενέγεια που χρειάζομαι και με κρατά χορτάτη μέχρι το μεσημεριανό!

 

green-smoothie-peanut-butter-banana-2

 

Είναι απλό, εύκολο, υγιεινό, θρεπτικό και νόστιμο!

 

Για μία μερίδα θα χρειαστείτε:

1 μπανάνα

1 κ.σ. φυστικοβούτηρο

1 κ.γ σπόρους τσία [chia seeds] (προαιρετικά)

1/2 κούπα σπανάκι (φρέσκο ή κατεψυγένο)

190mL γάλα καρύδας*

 

*Μπορείτε να προσθέσετε το φυτικό γάλα της επιλογής σας.

Απλά τοποθετήστε όλα τα υλικά σε ένα μπλέντερ μέχρι να γίνει το μείγμα λείο και ομογενοποιημένο.

 

green-smoothie-peanut-butter-banana-3

 

Σερβίρετε και απολαύστε!

Share this post!